Блог компанії Кумкая-Україна

З чого почати аналіз ринку пекарень в вашому місті?

Все залежить від цілей, які ви перед собою ставите. Можна провести побіжний аналіз, а можна більш глибокий. Про останній ми поговоримо нижче.

1. Як розрахувати ємність ринку? Для цього ви відкриває доступний пошуковик і знаходите всі пекарні в місті. Дізнаєтеся скільки проживає в місті людина. І ви розумієте на скільки чоловік припадає одна пекарня. Можна піти ще глибше і розрахувати ємність окремо взятого району. Виходячи з кількості, яка у вас вийде ви можете зрозуміти чи достатньо пекарень в тому чи іншому районі.

2. Аналіз конкурентів. Для цього вам необхідно скласти чек-лист, в якому обов'язково будуть присутні такі пункти: рівень цін, якість сервісу і продукції. Рекомендуємо почати аналіз з найсильніших гравців ринку - мережевих пекарень

3. Аналіз інфраструктури міста. Це необхідно для розуміння логістичних шляхів доставки сировини, поширення готової продукції по точках. Також необхідно провести аналіз постачальників сировини, якщо ви виявляєте, що їх 1 або 2 в місті - рано чи пізно це виллється в монополію. Яка може відбитися на умовах і рівні цін.

4. Аналіз хлібозаводів. Шляхом опитування, виявляємо виробника "найсмачнішого хліба в місті". Далі аналізуємо ціни на цей хліб, кількість точок збуту, якість самого продукту. Далі приймаємо рішення про адаптацію нашого традиційного хліба за ціною.

5. Ринок кадрів. Якщо касирів, кур'єрів і водіїв в кожному місті можна набрати достатню кількість, то спеціалізовані кадри можуть бути на вагу золота. Перекуповування таких може вилитися вам в істотні витрати.

Виходячи з цих 5 пунктів вже можна скласти первинне думка - наскільки доцільно відкривати одну або мережу пекарень. 

2
PDF-Каталог