Блог компанії Кумкая-Україна

Як домогтися максимального ефекту від вхідної групи пекарні?

Існує підтверджена досвідом статистика, що фасад дає вам 50% трафіку в пекарню. Це означає, що якщо зовнішній вигляд вашого закладу не відображає сервіс, який ви пропонуєте, і рівень продукції, то можна бути впевненим, що до вас зайде тільки половина із запланованих вами гостей.

Про те як уникнути цього сумного факту мова піде далі.

Фасад.

Це перше що бачить потенційний покупець. По суті, це обличчя вашого бізнесу. Якщо фасад закрити стильними принтами і банерами, є ймовірність втратити до 20% потоку. Це обумовлено психологією споживача. В першу чергу нікому не подобається невідомість, людині властиво припускати, що його зустріне всередині будь-якого приміщення. І навіть якщо великими літерами на фасаді написано «ПЕКАРНЯ», то підспудно виникає питання, а чому закриті всі вікна. І зворотна сторона медалі, якщо споживач бачить м'яко освітлене, чисте приміщення з усміхненим продавцем, та до того ж хоч невелику чергу - це неусвідомлено вибудовує довірливе ставлення до пекарні.

Кольорова гамма фасаду.

Тут не треба нічого вигадувати - за вас це зробив нейромаркетінг, який вже давно сегментувати кольору по їх впливу на людину. Для пекарні головне викликати відчуття затишку, бажання перекусити, в ідеальному випадку, голод. Цю роль ідеально відіграють кольору: ваніль, шоколад, молоко. Вони формують почуття голоду у покупця.

Освітлення.

Тут все дуже просто! Чим більше світла - тим наша пекарня помітніше. Великі світлові букви і світлові короби вирішують цю задачу. Особливо це актуально для регіонів, де дуже короткий світловий день.

Бренд.

Як показують опитування - споживачі не відрізняють пекарні за брендовою ознакою. Зазвичай вони орієнтуються на близькість до будинку, ціну, смак і так далі. І, здавалося б, навіщо тоді працювати над лого та іншими атрибутами бренду? Для того, щоб виділятися серед конкурентів, коли ринок пекарень стане перенасиченим. А це станеться рано чи пізно, з огляду на тенденції зростання цього сегмента.

Видимість фасадних конструкцій.

Яскравий, смачний фасад може не спрацювати в тому випадку, якщо потік потенційних покупців не буде мати з ним прямого візуального контакту. Наприклад, ваша вивіска закрита балконом. Рішення - виносити торцеву консоль на подовжених кронштейнах, щоб її було добре видно з-за балкона. Додатково можна встановити стрілку покажчик, стовп зі світловою вивіскою або просто штендер. 

0
PDF-Каталог