Пекарні - це один з найпопулярніших трендів останніх років. Бум в цьому сегменті безпосередньо пов'язаний зі зміною культури споживання хліба і хлібобулочних виробів, люди все частіше віддають перевагу свіжої авторської випічці, а не дешевої продукції з використанням хімічних добавок!
Крок 1: пошук потрібної локації
Яким має бути місце, де люди не пройдуть повз вас?
Вибір локації і приміщення під пекарню - це ключове питання при відкритті, від якого залежить 70-90% успіху вашого бізнесу. Найважливіший фактор - правильна оцінка кількісного та якісного складу трафіку!
Крок 2: вибір формату пекарні
1. Пекарня на винос.
2. Кав'ярня-пекарня або кафе-пекарня з невеликою кількістю посадочних місць.
Перший варіант - це просто пекарня, де випікається і реалізується ваша продукція, досить приміщення від 35 м², другий варіант вимагає вже набагато більшого приміщення, від 65 м², але вимоги по приміщенню будуть однакові.
Крок 3: вимоги по приміщенню
Крок 4: реєстрація бізнесу
Після підбору приміщення можна сміливо починати процес реєстрації пекарні.
На території України досить відкрити ФОП, але важливо відповідально підійти до вибору КВЕД.
Крок 5: купівля обладнання
Для початку потрібен шеф-кухар або технолог, який повинен розбиратися, яке необхідно придбати обладнання та як правильно організувати робочий процес, скласти меню, розробити технологічні та калькуляційні карти. Як правило, знайти таку людину не просто і заробітна плата такого працівника вище.
Крок 6: формування асортименту
Це один з найважливіших аспектів, до якого не можна легковажно підходити!
Асортимент, смак, запах - це те, що ви пропонуєте вашим покупцям. Смак - вони повинні його пам'ятати на кінчику язика; при вході в пекарню вони всіма рецепторами повинні відчувати бажання смачно перекусити!
Крок 7: підбір персоналу
Якщо ви своїми силами відкриваєте пекарню, для вас найперший працівник, ще до основного запуску - це технолог, який повинен допомогти із закупівлею обладнання та інвентарю, підготувати меню, технологічні карти і калькуляцію, провести для вас дегустацію оцінки якості і смаку, підготувати план для відкриття, навчити пекарів асортиментним позиціям.
Крок 8: автоматизація пекарні
Зараз вже мало хто веде свій бізнес в блокноті, тому більшість прийшли до системи автоматизації для обліку свого бізнесу. Виходячи з досвіду більшості закладів - систему автоматизації потрібно впроваджувати з самого початку, для оптимізації і контролю пекарні.
Крок 9: залучаємо перших покупців
Починати рекламувати пекарню потрібно за 3-4 тижні до офіційного запуску, щоб ваші потенційні гості почали звикати до того, що скоро тут з'явиться пекарня! Сміливо розвішуйте зображення вашої майбутньої продукції на вітражах і вікнах і ведіть зворотний відлік днів до відкриття. Як тільки з'явиться вивіска, відразу ж повісьте її!
Крок 10: використовуємо маркетингові інструменти
Особливість пекарень в тому, що основні продажі і трафік припадають на ранок, обід і ближче до вечора спадають, ввечері добре мати в продажу смачний хліб.
Обов'язково запускати акцію щасливі години, частування діткам, робити акції 2 + 1, ранкові знижки на каву і пончик або круасан!