Існує безліч випадків, коли трафік на годину перевалює за позначку в 1500 людей, а виручка пекарні не росте. Як зрозуміти, що не так?
Трафік ділиться на три основні групи в залежності від конверсії.
Самі низько ефективні види трафіку.
Пересадочний трафік. Це швидкий трафік, який навіть на відео виглядає, як при прискореної перемотування. Його мінус у тому, що більшість людей, які поспішають на зупинку, не зайдуть в пекарню. Вони не захочуть їхати в автобусі з гарячим хлібом в сумці.
Прогулянковий трафік характерний для центру міста, де немає ділових будівель і люди роблять променад. Конверсія у цього виду така ж низька, як у пересадочного, відрізняється тільки швидкістю пересування потоку. Люди, що вийшли на неспішну прогулянку у вільний час, не будуть масово купувати хліб.
Оптимальний тип трафіку з точки зору ефективності:
Домашній трафік виникає на кінцевих зупинках, в житлових масивах, де закінчується поїздка потенційного покупця. Людина виходить з транспорту, і тут йому потрібно купити продукти перед тим, як піти додому. Це оптимальний вид трафіку для пекарні.
Самий висококонверсійний трафік.
Трафік в торгових зонах. Там продається основний набір продуктів, який набуває наша аудиторія - м'ясо, молоко, овочі, бакалія. Це цільовий трафік - якщо людина зайшла в торгову зону, без покупки вже не вийде. І з задоволенням придбає поруч хліб. За конверсією трафік в торгових зонах в 3 рази вище пересадочного.
Як рахувати трафік?
- робіть виміри безпосередньо біля дверей передбачуваного приміщення пекарні;
- не міряйте трафік при суворих погодних умовах - в мороз нижче -25 градусів, проливний дощ або заметіль.
Щоб визначитися, підходить вам приміщення чи ні, досить експертного виміру трафіку протягом 10 хвилин або двох підходів по 10 хвилин з інтервалом в півгодини в години пік - з 12-00 до 13-00 та з 17-00 до 18-00. Якщо ви навіть в цей час не побачили достатнього трафіку, в непікові годинник його тим більше не буде, немає сенсу витрачати на зйомку весь день