Блог компанії Кумкая-Україна

Пекарня в житловому будинку: проблеми та їх вирішення

Багато пекарень відкривається в спальних районах і розташовується в житлових будинках. Іноді трапляється, що пекарня на першому поверсі багатоквартирного будинку доставляє незручності мешканцям. Що буде, якщо не звертати уваги на скарги, як вийти з конфліктної ситуації і як мінімізувати можливий негатив ще на етапі вибору приміщення - в статті нижче.

Основні причини скарг на пекарню

Мешканці будинку можуть скаржитися на три речі - звуки, запахи і комах. Сама «невинна» - скарга на запах. Поки не винайдено прилад для вимірювання рівня запаху або визначення його нав'язливості, ніхто не може перевірити претензію і дати на неї чітку відповідь.

Складніше йде справа зі скаргою на звуки - рівень шуму можна заміряти і це може викликати проблеми. Існують стандарти для допустимого рівня шуму на різних частотах і в різний час доби. Якщо ви не пройдете перевірку, вам випишуть припис на усунення звуку в найкоротші терміни. І якщо ви не знайдете спосіб зробити беззвучної роботу тістоміса (а саме він видає найгучніші звуки), то є ймовірність, що його просто доведеться вимкнути, а пекарню закрити.

Як уникнути проблем?

Насамперед пройти по сусіднім комерційним відділам, якщо такі є в житловому будинку. Необхідно поговорити з власниками і дізнатися, як відбувається комунікація з мешканцями, чи є складності, з ким із мешканців потрібно вести діалог.

Якщо все добре і будинок попався неконфліктний, то ще до оренди необхідно зібрати підписи з усіх мешканців будинку, що вони не мають заперечень проти відкриття пекарні. Цей папір буде тим документом, на який можна буде спиратися в суперечках з керуючою компанією, якщо такі матимуть місце.

До мешканців потрібно йти з презентацією, відразу ж пропонувати картки знижок на 10 або навіть на 20 відсотків. Такий хід моментально дасть вам постійних покупців, спочатку лояльних до вашої пекарні.

Окрему увагу необхідно приділити мешканцям під'їзду над пекарнею - саме від них згодом можуть надходити скарги, тому їх відразу варто переводити в статус «близьких друзів». Сусідів зверху можна задобрювати пирогами і пропозицією безкоштовного щоденного хліба - ваші витрати будуть мізерно малі в порівнянні з сумами, які можна втратити в результаті перевірок.

Що робити, якщо скарги все-таки почалися?

Рішення проблем зі звуком досить складні та витратні. Найпростіше - галасливі холодильники. Їх необхідно просто замінити безшумними моделями. Гірше йде справа з тістомісом. Тістоміс виробляє гучні низькочастотні звуки і вібрацію. Знизити їх рівень можна шляхом пошуку нового місця для приладу, а також підкладкою під нього одного або декількох гумових звуко- і віброізоляційних килимків. Останнім етапом стане повна шумоізоляція приміщення спеціальними матеріалами. Всі ці дії обов'язково приведуть до зниження рівня шуму і, найголовніше, дозволять пекарні працювати далі.

Проблему з запахами необхідно почати вирішувати зі з'ясування джерела. Якщо запах йде з вулиці і причиною цього неправильно спроектована вентиляційна система, то її необхідно привести у відповідність нормам. Якщо ж запах поширюється всередині будинку, то вирішити питання можна заміною вентиляційних фільтрів і установкою більш потужного двигуна витяжки. 

0
PDF-Каталог