Блог компанії Кумкая-Україна

Міні пекарні - найбільший поширений формат

Міні-пекарні - це компактні пекарні неповного циклу, які не потребують великих вкладень для відкриття. Часто міні-пекарні мають торгівельну зону або вікном видачі (що цілком актуально в період карантину). Міні-пекарню можна відкрити будь-де, однак завжди необхідна система вентиляції і достатня підведена потужність. Міні-пекарня - це той вид бізнесу, в якому можна отримати послаблення в податковому навантаженні, що важко при великих обсягах виробництва.

На розвиток міні-пекарень в значній мірі впливає робота виробників і постачальників замороженої продукції. При цьому, Україна досить багато такої продукції імпортує з країн Східної Європи. Перш за все, таку продукцію купують торгові мережі зі своїми невеликими пекарнями. Це означає, що Україна може самостійно заповнити цю прогалину і почати випускати подібну продукцію.

Великий потенціал розвитку у продукції, затребуваної в «стріт-фуд» торгівлі, це всілякі сендвічі, гамбургери і тому подібна продукція, основа для якої поставляється замороженої. Один з індикаторів зростання потреби такої продукції - збільшення обсягів виробництва тостового хліба, який використовується в якості основного компонента сендвічів.

Український ринок хлібобулочних виробів постійно розвивається, а міні-пекарні - це той його сегмент, який багато в чому сприяє розширенню пропонованого споживачеві асортименту. Вже зовсім не рідкість, коли в міні пекарні можна побачити випічку традиційних західних або східних рецептур (круасани, чіабати, лаваші і багато іншого).

Вимоги покупців на цьому ринку поступово підвищуються, а більшість виробників намагається підлаштовуватися під поточні тренди і час від часу пропонувати покупцям новинки. При цьому, все більше покупців робить вибір, покладаючись на турботу про своє здоров'я, завдяки такій зростаючий вибірковості ринок пред'являє більше вимог до рецептури і до термінів зберігання пропонованих пекарнею виробів. Тренд на екологічність змушує споживача звертати увагу і на упаковку продукції.

Великим виробникам хлібобулочних виробів стає все складніше утримувати свої частки, оскільки невеликі пекарні і торгові мережі акумулюють все більші обсяги виробництва.

Зростаюче число українців шукає заміну традиційним сортам хліба - в пошуках більш смачного, більш корисного або просто нового. Це зумовлює зростання популярності різноманітного дієтичного хліба або хліба з добавками (насіння, сухофрукти). Хліб з висівками займає 20% в структурі споживання, при цьому понад 12% припадає на гречаний і безотрубний хліб. 

0
PDF-Каталог